fredag 4. januar 2008

Farger i anmarsj.....

Friske fargar er på full anmarsj inn i stua igjen etter at den rød jula-pynten er pakka vekk for i år. Synes at januar og februar er to tunge måneder med ekkelt dagslys ute. Alt blir så kaldt, fargelaust og bleikt. Då er det godt å få inn litt friske blomar med fargar. Blei inspirert av andre bloggar der dei viser friske og fine vårfargar på bloggen. Sjølv om det enda er ei stund igjen av vinteren, er det godt å ha noko å sjå fram mot.


Så vil eg ønske alle ei riktig god helg!

5 kommentarer:

silje-sin sa...

Hei:) Og godt nytt år hvis jeg ikke har sagt det før:) Det er viktig å ha noe å se fram mot ja,og litt farger i huset hjelper veldig,ihvertfall for meg! Dessuten er vel våren her nesten før vi får tenkt oss om,synes tida går kjempefort jeg! Selv om jeg er helt enig i at januar og februar er kjedelige... Godt vi har barn som lyser opp hverdagen vår! Håper du får en kjempefin helg,og tenk- snart er første uka i januar over! klem

Anne-Berit sa...

Hei og godt nyttår.Flott farge på orkideen din.Ha ei fin helg:-)

elin1976 sa...

Nydelig orkide. Liker også å få inne litt farge på denne årstiden.
Her har for det meste kommet inn grønne planter igjen for butikkene har liksom ikke kommet igang med "vårblomstene" enda.
Ønsker deg en fin lørdag. Masse klemmer fra Elin:O)

Anonym sa...

God helg!

Etter helgen skal jeg også få litt farger inn, skal kjøpe noen Primulaer og pynte med. :-)

Anita sa...

Her er også fargene på vei inn, har kjøpt en bukett med nydelige rosa roser idag!! Skal nok kjøpe noen Primulaer også! Utrolig at man kan kjenne våren selv om det snør ute!
Klem Anita