fredag 22. februar 2008

Fredag og løkplanter.....

Det er litt bloggtørke hos meg for tida (eller det har det nok vore ei god stund no). Synes det er vanskelig å finne ting å blogge om. Det er nok årstida som er årsaken. Ikkje så mykje så skjer hverken inne eller ute. Men det er ikkje lenge til det begynner å spire og gro ute. Ved første anledning det er tørt ver ute, skal eg ut på oppdagelsesferd i hagen. Kjem nok garantert til å viser bilder derifra dersom eg finn noko spennande. Fredagen er handledag for meg sidan eg har fri fra jobb då. Kjøpte meg 2 løkplanter, påskeliljer og den som eg viser bilde av idag.
Ha ei fin helg!


8 kommentarer:

silje-sin sa...

Så flott perleblomst:) Løkplanter gir virkelig vårstemning! Ha en riktig god helg. Klem fra silje.

RANA sa...

Nej, jag vet... Man bara väntar och väntar och väntar på våren. SNART ÄR DEN HÄR. :-) Mysig blogg du har. Allt gott!

liven sa...

Perleblomster er så fine!!! Har de i hagen og jeg gleder meg til de begynner å blomstre!!
Ha en fin lørdagskveld:)

elin1976 sa...

Man kan ikke være på topp i blogglandia hele tiden.Jeg har hatt nok å blogge om men ikke hatt tid. Jeg har nå gjort meg ferdig med alt som jeg skal ha med på den interiørbutikken til helga som kommer. Nå mangler bare noe småtteri av saker og ting så nå har jeg hele roen. Kansje jeg får lagt igjen kommentarer til alle i blogglandia også denne uken. Jeg begynner som regel bakest på lista og jobber meg fremmover....derretter kommer de svenske....og de er det en del av. he he.
Ha en fin mandag i morgen. Klem:O)

Silje sa...

Så flott perleblomste du har kjøpt deg. Tror kanskje jeg skal kjøpe noen slike jeg også. Så kan de stå der og minne meg på at våren og lysere tider nærmer seg. For nå er jeg lei av mørke, kulde og regn.

Ellers så er det en veldig flott blogg du har.

Anita sa...

Tror jeg må på "handletur" imorgen! Har jo vært borte noen dager, så da er det hyggelig med noen nye blomster!
Ha en flott uke!

Mia sa...

Nei, det er nok ikke alltid like lett å finne noe å blogge om, men det blir nok lettere når det våres, tenker jeg. Og det er heldigvis ikke såååå lenge til nå. Muscari er jo en herlig påminnelse om at bedre tider er i vente.

Jeanette sa...

Så flotte høner du vant da! :) vet du hvor en kan få kjøpt d????

God Påske!
(ps.har lenket deg til bloggen min)