lørdag 2. februar 2008

Vinterdag.....

Vart litt forundra idag tidleg når eg kikka ut av vindauga. Masse snø hadde lagt seg inatt. Ein fantastisk flott vinterdag har det vore idag, bare så synn at me må holde oss innandørs på grunn av sjukdom. Veslejenta vakna idag med feber, så no er me alle sjuke. Sidan me ikkje har fått vore ute i snøen idag, viser eg ett bilde fra vinterferien for 2 år sidan. Hadde vore veldig kjekt om snøen no hadde lagt ei stund, men i morgon er det på han igjen med regn og vind.

6 kommentarer:

elin1976 sa...

Så herlig! Her kom også snøen men nå regner det noe veldig. Så da er vi tilbake til normalen:O)

silje-sin sa...

God bedring til dere alle! Håper dere snart kan ut å leke i snøen:) klem

Lynetmor sa...

Hei, så flott bilde. Nå har vi fått snø, så Tobias var ute i går og gikk på ski. Men det spørs hvor lenge den blir liggendes da. Ønsker dere god bedring.

Anita sa...

Så flott! Desverre ser det ikke ut som vi får noe ordentlig med snå iår!!
Ha enstrålende uke!

[morgrethe] sa...

Håper dere har blitt friske igjen så dere kan ut og boltre dere i snøen..... som forhåpentligvis er der enda.

silje-sin sa...

Hei igjen:) Takk for koselig hilsen på bloggen min:) beklager at jeg ikke har svart på det med Mailegene,jeg husker at noen har spurt meg om det,men så har jeg glemt det helt bort.. Mange av mine er kjøpt i små butikker her jeg bor,som ikke er i noen kjede. Mest barnebutikker. Noen har jeg også kjøpt i sverige,og på nettet. Sjekk ut luca-shop.no og plymshop.no. Ellers kan du gå inn på maileg.dk og se på forhandlerliste der,selv om den ikke er helt oppdatert... Finnes sikkert noen som selger det i nærheten av der du bor! Det er ihvertfall flotte leker:) Ha en fortsatt god helg,og kos deg på morsdagen:) klem fra silje